Продавець Побутові послуги Єва розвиває свій бізнес на Prom.ua 11 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
3082 відгуків
Відправка товару після оплати, протягом 3-4 робочих днів!
Побутові послуги Єва
Контакти
Побутові послуги ЄваПобутові послуги Єва
проспект Академика Глушка, 9, Одеса, Україна
+380 (97) 331-82-62
Интернет магазин
+380 (98) 450-27-29
Бытовые услуги (мастерская)
Мапа
+380 (97) 331-82-62
+380 (98) 450-27-29

Умови доставки та оплати

Доставка здійснюється тільки по передоплаті.

Способи доставки

  • Нова ПоштаМінімальна сума замовлення від 100 грн. Оплата на розрахунковий рахунок лише по 100% передоплаті!
  • Самовивізм. Одеса, проспект Академіка Глушка Мінімальна сума замовлення для самовивезення 300 грн. Оплата на розрахунковий рахунок лише по 100% передоплаті! Якщо вам товар не підійде, ми повернемо вам оплату!

Способи оплати

  • Пром-оплата(Шановні покупці, якщо ви не готові оплачувати своє замовлення за 100% передоплатою, прохання не оформляти замовлення! Післяплатою посилки не відправляємо!)
  • Оплата на рахунок(Шановні покупці, якщо ви не готові оплачувати своє замовлення за 100% передоплатою, прохання не оформляти замовлення! Післяплатою посилки не відправляємо! Якщо ви робите замовлення на пром юа, будьте готові до того, що до вашого замовлення буде додаватися комісія, яку пром нарахує за вашим товаром! Або робіть замовлення по телефону, який вказаний у контактах!)
  • Оплата за реквізитами на розрахунковий рахунок ФОП(Шановні покупці, якщо ви не готові оплачувати своє замовлення за 100% передоплатою, прохання не оформляти замовлення! Післяплатою посилки не відправляємо! Якщо ви робите замовлення на пром юа, будьте готові до того, що до вашого замовлення буде додаватися комісія, яку пром нарахує за вашим товаром! Або робіть замовлення по телефону, який вказаний у контактах!)

Шановні покупці, відправлення замовлень здійснюється 2 рази на тиждень, у понеділок та у четвер після 20.00. За умови, що замовлення оплачене! Замовлення ставиться в чергу на відправлення тільки після оплати! Оптові замовлення можливо довше! 
Зверніть будь ласка увагу, якщо Ви додаєте товар до свого раніше оформленого замовлення в день відправлення, то Ваше замовлення може бути не відправлено в цей день, а також у раніше оговорені терміни!

Замовлення післяплатою категорично не надсилаємо!

Не витрачайте будь ласка час наших менеджерів на вмовляння та пояснення своїх невдалих попередніх угод! Перед тим як дзвонити, будь ласка, ознайомтеся з умовами оплати та доставки! За доставку Новою Поштою оплачує покупець при отриманні посилки!

Шановні покупці, переконливе прохання, не варто витрачати час наших менеджерів на ваші поради щодо роботи НАШОГО магазину! Як нам працювати та як краще, ми отримуємо вказівки від нашого керівництва! Якщо у вас є побажання, можете написати їх на електронну пошту, яка вказана на сайті, наше керівництво їх розгляне!

Мінімальна сума замовлення на сайті від 100 грн. Не витрачайте будь ласка час на вмовляння, що вам потрібен товар на меншу суму!

 

Шановні покупці, переконливе прохання! Оглядайте Ваш товар при отриманні у відділенні перевізника, інакше претензії щодо браку або нестачі товару у Вашому замовленні не приймаються! Якщо Ви виявили нестачу товару, зв'яжіться з нашим менеджером для вирішення цього питання і в жодному разі товар не забирайте з відділення! Якщо виявили заводський дефект (не зламане в дорозі!), так само зв'яжіться з нашим менеджером і не забирайте посилку. Якщо ж товар прийшов поламаний, потрібно писати претензію у відділенні перевізника на компенсацію вашої посилки, оскільки продавець не несе відповідальності за доставку товару!

Зверніть увагу, посилки після прибуття до відділення Нової пошти зберігаються 6 днів! На 7 день посилка автоматично повертається назад відправнику!

 

Наданий рахунок для оплати діє протягом доби (тобто, бронь товару у Вашому замовленні дійсна протягом доби. Після закінчення цього часу, товар може продатись і його вже не буде в наявності!). Якщо Ви не встигли оплатити своє замовлення протягом доби, обов'язково перед оплатою передзвоніть та уточніть наявність товару у Вашому замовленні!

Після здійснення оплати, обов'язково передзвоніть та повідомте час оплати! Якщо Ви оплатили і не передзвонили - замовлення не відправляємо!

Зверніть будь ласка увагу, що товар на складі упаковується за замовчуванням, відштовхуючись від багаторічного досвіду доставки товару. Це може бути пакет нової пошти, картон чи коробка, залежить від особливості товару. Якщо Вам потрібна додаткова упаковка, обов'язково попередьте про це менеджера! Інакше ми товар запакуємо так, як вважаємо безпечним для нього!

Замовлення оформлені самовивізом забрати можна у м. Одеса, Ак. Глушко 9. За вказаною адресою знаходиться майстерня, інтернет магазин фізичного розташування не має! Замовлення потрібно заздалегідь оформити на сайті або за телефоном інтернет магазину. У пункті видачі замовлення не приймаються!

Шановні покупці, переконливе прохання при замовленні висувної системи в нашому магазині, оформляти замовлення з упаковкою системи в коробку, це запобігатиме її пошкодженням при транспортуванні. Це Ви можете зробити за посиланням. В іншому випадку компанія не несе відповідальності, якщо висувна система буде пошкоджена транспортною компанією!
Претензії щодо повернення товару приймаються протягом 14 днів з моменту отримання посилки!

Знижений в ціні товар обміну та поверненню не підлягає!

 

 

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner